pondělí 12. ledna 2015

Úvod do projektu - Sexualita.

Ahoj všem! 
dnešní článek bude o jakémsi úvodu do mého projektu. Bude to jakoby takový můj malý "výzkum" toho, jak se lidé k sobě určitým způsobem chovají a jak berou svoji sexuální orientaci. Mám tady několik základních skupin, do kterých se naše sexualita řadí a právě na ně, budou skupiny zvlášť. Nebude to otázka např. jednoho týdne, ale případně týdnů nebo měsíců, protože nechci dávat sem jenom tento projekt, ale psát i ostatní - normální články o jednom tématu. Doufám, že mé rozhodnutí budete respektovat a doufám, že to bude pro všechny z nás přínosem. 


Napíšu vám témata, která postupně projdu. Jak už jsem napsala, bude to postupně, takže nic narychlo. Pěkně pomalu. Zde jsou: Transexuálové, Homosexuálové, Bisexuálové, Heterosexuálové, Metrosexuálové, Pansexuálové a Asexuálové. Doufám, že jsem na žádnou skupinu nezapomněla, jestli nějakou máte ještě v hlavě, tak mi ji určitě můžete připsat do komentářů. Mohla bych ji do projektu ještě přiřadit.

Jak bude takový článek vypadat?

Bude tam určitě nějaký úvod (jaké téma, apod..). Dále bych pokračovala tím, že bych napsala krátce něco o tématu. Co to vlastně je, co to provází.. Potom chci aby následovaly nějaké názory od určitých věkových skupin. To znamená, že vyzpovídám určité osoby v mém okolí a zeptám se jich na určité otázky a především mě bude zajímat názor, jak tuto skupinu třeba berou/neberou, jak se k nim staví, proč je to právě takové jak to berou. Proč se rozhodli tak a proč ne jinak. Bude to hodně o subjektivitě, čehož v tomto projektu chci docílit. Výsledkem určitého tématu bude zhodnocení, které nějak sepíšu. Už mám i nějaký nápad, tak doufám, že mi to nějak výjde, jak si představuji. 

Můžu se zapojit?

Samozřejmě. Pokud budete mít vážný zájem se do tohoto projektu zapojit, nejsem proti. Myslím, že kontakt se čtenáři je hodně důležitý. Zájemci mi můžou napsat na e-mailovou adresu: tennsie@seznam.cz. Pokud bude zájem velký, budu muset nějak vybrat. Ale to asi zajistím randomem. 

Doufám, že jsem nezapomněla na nic, co bych vám měla zmínit, ale kdybyste měli jakékoliv dotazy nebo námitky a případné další věci, napište do komentářů. 

6 komentářů:

  1. Pansexuálov si zabudla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, tohle jsem ještě neslyšela. Každopádně děkuji za další skupinu! :)

      Vymazat
  2. Ti je veľmi dobrý nápad !!! :) Máš už mail ...

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Máš tam dvakrát transex... Ale co transgender? Intersexual? Asexual? A co si takhle přečíst nějakou odbornou literaturu, než začneš takový projekt dělat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. >Omyl :D
      Jo, přesně na Asexuála, což jsem chtěla jako poslední skupinu jsem absolutně zapomněla!
      Ohledně té odbornosti. Nevím, jestli by to bylo na místě zase udávat úplně všechny skupiny. Některé se liší jen sebemenším detailem, což je podle mě celkem zbytečnost, protože některé skupiny lidí ani vlastně neví o co se jedná. Ale děkuji za upřímnost! :)

      Vymazat
  4. Pokud by to šlo, moc ráda bych se zapojila. Tvůj blog se mi líbí a tenhle projekt bude dobrý, řekla bych :-) Přinejmenším zajímavý a těším se na ty názory ostatních na jednotlivé skupiny :-)
    Můj mail: novotnak585@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.